توقیف 36 تن شیرخشک در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات اطلاعاتی، از قاچاق شیرخشک، از شهر تهران به استان سیستان و بلوچستان، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت، متصدی باربری در محدوده خیابان شهید رجایی قصد دارد محموله ای از شیر خشک را از طریق سامانه باربری به استان سیستان و بلوچستان انتقال و مقدار فراوانی شیرخشک نیز در باربری دپو و جمع آوری شده است که کارآگاهان با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی دستور دستگیری متهم و توقیف محموله شیرخشک را اخذ کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در بازرسی از باربری، یک هزار و 441 کیسه پودر شیرخشک در مجموع 36 تن شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و متصدی باربری به قاچاق بودن و انتقال شیرخشک خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت معترف شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 30 میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات پرونده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟