زن باردار اشنویه ای در یک قدمی مرگ بود / نجات این زن از کولاک

مادر باردار روستایی در اشنویه از میان برف و کولاک نجات داده شد.

به گزارش رکنا، فخرالدین مام علی گفت: این مادر باردار روستایی که در برف و کولاک شدید گرفتار شده و نیاز به کمک رسانی و انتقال به بیمارستان داشت طی یک عملیات موفق امروز سه شنبه نجات یافت.

وی اظهار داشت: پس از تماس خانواده این مادر باردار با هلال احمر در مورد گرفتار شدن وی در روستای «ذمه» این شهرستان نیروهای امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران در این عملیات با استفاده از آمبولانس و اعزام ۲ ماما از سوی بهداشت و درمان و با اعزام یک دستگاه لودر از سوی اداره راهداری جهت بازگشایی مسیر، این محور روستایی برف‌روبی و بازگشایی شد ه و این مادر باردار ۱۹ ساله به بیمارستان انتقال داده شد.

رییس هلال ‌احمر اشنویه افزود: با توجه به برف و کولاک شدید و سخت گذر بودن این مسیر خوشبختانه با تلاش نیروهای امدادی، عملیات نجات با موفقیت انجام شد و زن باردار به بیمارستان انتقال داده شد که حال عمومی این زن باردار خوب گزارش شده است.

«مام‌علی» افزود: از شامگاه گذشته تاکنون به ۱۴۱ سرنشین خودروهای گرفتار در برف و کولاک کمک رسانی شده و ۱۳ بسته غذایی نیز بین آنها توزیع شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟