نجات 3 تهرانی از میان شعله های آتش / روز گذشته رخ داد + عکس

3 نفر از ساکنان ساختمان مسکونی از میان آتش سوزی نجات یافتند.

طبقه دوم ساختمان چهار طبقه مسکونی در حوالی بزرگراه محلاتی به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد و آتش نشانان با مهار شعله های آتش، سه نفر از ساکنان را نجات دادند.

به گزارش رکنا، ساعت 13:08 دقیقه روز گذشته شهروندان درتماس تلفنی با سامانه 125 از بروزآتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بزرگراه محلاتی، خیابان ادیب الممالک، کوچه مرادی مقدم خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 3 و 99 به همراه گروه امداد و نجات 9 را عازم محل حادثه کرد.

آتش سوزی در خیابان ادیب تهران

سید مصطفی جعفری رئیس ایستگاه 3 آتش نشانی تهران دراین باره ابراز داشت: یک واحد مسکونی درطبقه دوم ساختمان چهار طبقه مسکونی به دلایل نامشخصی دچار آتش سوزی شد، به طوری که هنگام رسیدن آتش نشانان در محل حادثه، شعله های مهیب آتش به همراه دود بسیار غلیظ از پنجره های ساختمان به بیرون زبانه می کشید.

وی با اشاره به اظهار شاهدان مبنی بر گرفتارشدن تعدادی از ساکنان در داخل این ساختمان مسکونی، ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق و گاز، به دوگروه عملیاتی تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از ابزار مخصوص نجات در طبقات این ساختمان به جستجو پرداختند و توانستند سه نفر از ساکنان را از میان دود و آتش به سلامت به بیرون از ساختمان منتقل کنند.

جعفری افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی این منزل مسکونی مشغول شدند و به رغم حجم زیاد شعله های آتش موفق شدند شعله های آتش را به سرعت مهار و خاموش کنند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه، درحال حاضرتوسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، گفت: در این آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان این ساختمان آسیب جانی نرسید ولی خسارات مالی زیادی به این واحد مسکونی وارد شد.مآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟