تصادف هولناک ریو با موتورسیکلت در خیابان شریعتی

سرهنگ مومنی از انحراف سواری ریو از مسیر خود و واژگون کردن یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان مطهری شریعتی خبر داد

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 08:00 صبح امروز ،در مسیر خیابان شریعتی محدوده مطهری یکدستگاه سواری ریو ناگهان از مسیر خود منحرف می شود .

سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب ادامه داد : این سواری پس از انحراف و تغییر مسیر ناگهانی با یک موتور سیکلت که در این مسیر در حال حرکت بوده برخورد می نماید و راکب موتور به زمین خورده و به شدت مجروح می گردد .

وی گفت : پس از این برخورد راننده ریو که دیگر کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشته با جدول کنار خیابان به شدت برخورد کرده و سپس متوقف می گردد .

مومنی گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف و با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تیم کارشناسی منطقه 7 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت .

مومنی بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را در محل حادثه به صورت سرپایی درمان نمودند .

مومنی از رانندگان خواست تا از عجله و شتاب و تغییر مسیرهای ناگهانی در حین رانندگی خودداری نمایند و با رعایت قوانین و مقررات و احترام به قانون سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟