فریاد الله‌اکبر سبب تعطیلی فرودگاه فرانکفورت شد

«حامیان ولایت»شامگاه یکشنبه 17ژانویه (۲۷ دی) بخش‌هایی از فرودگاه بین‌‌المللی فرانکفورت به دلیل عملیات گسترده پلیس به طور موقت مسدود شد.

به گفته پلیس فدرال آلمان این اتفاق در پی آن رخ داد که گزارش‌ شد، یک فرد مسلح در محوطه ترمینال یک فرودگاه مشاهده شده و همچنین مردی جوان در این ترمینال با یک مأمور پلیس درگیر شده است.

به گزارش رکنا، طبق گزارش پلیس، این مرد ۳۸ ساله، ماسک به همراه نداشته و پس از آنکه یک مأمور پلیس به او تذکر داده، خشمگین شده و چمدانی را مقابل یک بادجه کنترل پاسپورت قرار داده است. این مرد جوان سپس داد زده "همه‌تان را می‌کشم" و فریاد الله اکبر سر داده است.

فریاد الله اکبر در فرودگاه فرانکفورت

به گفته پلیس او پس از این فریادها تلاش کرده تا از دست مأموران بگریزد، اما موفق نشده و پلیس‌ها این مرد را بازداشت کرده‌اند. بررسی‌های کارشناسان نیز نشان داده که چمدان مشکوکی که این شخص مقابل باجه جای گذاشته، بی‌خطر بوده است.

به گفته یک سخنگوی پلیس این فرد به یک درمانگاه روانی منتقل شده و هیچ مدرکی دال بر انگیزه‌های سیاسی یا داشتن همدست پیدا نشده است. با این حال تحقیقات در مورد او از جمله به ظن تهدید و مقاومت در برابر پلیس به جریان افتاده‌اند.

پلیس در طی بازرسی‌های خود هیچ فرد مسلح دیگری را در فرودگاه پیدا نکرده است.

تعطیلی فرودگاه فرانکفورت به خاطر فریاد الله اکبر

به گفته سخنگوی پلیس فدرال مسدود شدن موقت فرودگاه فرانکفورت منجر به اختلال گسترده در برنامه پروازها شده است. بیش از صد مأمور پلیس در این عملیات شرکت داشته‌اند.

فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت یکی از بزرگترین فرودگاه‌های جهان است که سالانه میلیون‌ها مسافر و همچنین محموله‌های باری از طریق آن جابه‌جا می‌شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟