قاتل خاموش جان 3 همدانی را گرفت

97 نفر طی امسال در اثر استنشاق مونواکسیدکربن مسموم شدند.

به گزارش رکنا، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از مسمومیت 97 نفر طی امسال در اثر استنشاق مونواکسیدکربن خبر داد و گفت: متاسفانه در این مدت سه نفر فوت کردند.

حبیب معصومی امروز در همدان از مسمومیت ۹۷ نفر در استان همدان بر اثر استنشاق مونوکسیدکربن طی امسال تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: متاسفانه سه نفر فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با سرمای زمستان رعایت نکات ایمنی در استفاده درست از گاز و بخاری‌های نصب‌شده باید مورد توجه قرار گیرد گفت: شهروندان ضمن استفاده مناسب از وسایل گرمازا، هشدارهای ایمنی درباره سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی و مسیر خروجی گاز مونوکسید کربن از دودکش را جدی بگیرند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه امسال بیشتر مسمومیت‌ها به خاطر استفاده از پیکنیک و مشکل در نصب لوله‌های بخاری‌های منازل بوده است افزود: دیروز فردی در جاده گنجنامه فوت کرد که داخل پرایدش پیکنیک روشن کرده بود.

وی با توصیه به استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، نصب صحیح وسایل گاز سوز و اطمینان از اینکه گاز co به طور کامل از منزل خارج می‌شود و عدم استفاده از پیکنیگ در محیط بسته، خواستار توجه به این موضوع شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟