دستگیری 4 سوداگر مرگ در ایوان

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در راستای برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه با هنجار شکنان و حفظ سلامت جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان اجرا شد.
به گزارش رکنا، او افزود: مأموران کلانتری مرکزی با انجام کار اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس، ۴ سوداگر مرگ را شناسائی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه ۲ نفر از سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر به محض مشاهده مأموران، اقدام به فرار نموده که با سرعت عمل مأموران گشت کلانتری مرکزی، خودرو پژو پارس متهمان توقیف و هر ۲ توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.
سرهنگ عالی پور ادامه داد: این ۲ سوداگر مرگ با پلاک جعلی اقدام به توزیع موادمخدر می‌کردند و با استعلام از سامانه راهور، خودرو که دارای ۲۳ میلیون ریال خلافی بوده، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
او با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات جداگانه پلیس، بیان کرد: در این راستا ۶ معتاد متجاهر در سطح شهرستان جمع آوری و تحویل دستگاه قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، اعلام کرد: این طرح در آینده نیز ادامه دارد و با سوداگران مرگ و عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟