دستگیری زورگیران بی رحم کرمانشاه

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق زورگیر خبر داد که چندی پیش اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و کیف یکی از شهروندان در محله گلریزان کرده بودند.
به گزارش رکنا، سرهنگ «علیرضا دلیری» روز شنبه گفت: پس از وقوع یک مورد زورگیری در محله گلریزان کرمانشاه که ۲ فرد زورگیر به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال یکی از شهروندان کرده بودند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه به سرعت اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود را آغاز کرده و توانستند مخفیگاه هر ۲ زورگیر را شناسایی کنند.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران پس از اطمنیان از حضور سارقان زورگیر در مخفیگاه خود هماهنگی های لازم را با دستگاه قضایی به عمل آورده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به مواجه حضوری زورگیران با مالباختگان، یادآوری کرد: این افراد به ۲ فقره زورگیری اعتراف کردند.
وی در پایان و با اشاره به انتشار کلیپ این زورگیری در فضای مجازی، گفت: مبارزه با سارقان و بخصوص افراد زورگیر همواره از اولویت های پلیس کرمانشاه بوده و در همین راستا نیز طی هفته اخیر بیش از ۱۰ نفر از افراد شرور و زورگیر دستگیر شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟