یک بیمار کرونایی در استان سمنان جان باخت

 آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت منتهی به پایان شامگاه جمعه، یک بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده است اما میزان بیماران جدید کرونایی شناسایی شده، اندکی کاهش یافته است.

به گزارش رکنا، طبق اعلام استانداری سمنان دو شهرستان این استان در وضعیت آبی و شش شهرستان دیگر در شرایط زرد هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان سمنان شناسایی و در همین بازه زمانی ۱۹ نفر با بهبودی بیماری خود، از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

تعداد کل بیمارستان کرونایی استان سمنان از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا کنون به ۲۱ هزار و ۷۵۳ نفر رسیده است و در همین بازه زمانی شش هزار و ۹۸۲ نفر نیز با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند و مابقی یا فوت کرده‌اند و یا بیماری شأن جدی نبوده و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشته‌اند.

آمارهای ارائه شده همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی ابتدای شیوع کرونا تا ابتدای روز شنبه، بیست و ششم دیماه سال جاری ۸۷۶ نفر به دلیل بیماری کرونا در سراسر استان سمنان جان خود را از دست داده و ۱۵ هزار و ۱۴۵ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

۷۱ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان با تست مثبت کرونا بستری هستند.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است و لذا آمار بیماران کرونایی این استان مجموع آمارهای ارائه شده توسط این دو دانشگاه محسوب می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟