طرح پایش و غربالگری در زندان زنان استان تهران

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد:در راستای بخشنامه ریاست معظم قوه قضاییه و در جریان سلسله بازدیدهای دکتر القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران، از ندامتگاه‌های استان تهران؛ حسب دستور دادستان تهران به مناسبت فرارسیدن شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هیاتی از قضات مأموریت یافتند تا بصورت فوق العاده پیگیری لازم در تکمیل طرح پایش و غربالگری در ندامتگاه نسوان استان تهران را به مرحله اجرا در آورند.
به همین منظور روز سه شنبه (23 / 10/ 1399 )جلسه ای با حضور هیئت اعزامی متشکل از معاونین دادستان تهران و با حضور معاون قضایی و دبیر کمیسیون عفو و بخشودگی استان تهران، مسئولین سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ، جمعی از خیرین استان تهران، رئیس ندامتگاه نسوان استان تهران و دادیاران ناظر بر زندان زنان در محل ندامتگاه موصوف برگزار گردید.
در طول جلسه آخرین وضعیت پرونده مددجویان از حیث مشمولین طرح تاسیسات ارفاقی شامل عفو، اعطای مرخصی منتهی به آزادی و بهره مندی از نظام نیمه آزادی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت و با حمایت خیرین استان تهران و مشارکت بسیج حقوقدانان مقدّمات آزادی محکومین بی بضاعت مالی مشمول اعم از جرایم عمد و غیرعمد به شرط اصلاح پذیری تا مبلغ پانصد میلیون ریال فراهم گردید.
در این راستا مدارک ۳۲۲ نفر از واجدین شرایط اولیه به صورت فوق العاده در کمیسیون عفو و بخشودگی استان تهران در دستور کارقرار گرفت و همچنین مقدمات آزادی ۲۰ نفر از مددجویان از طریق اعطای مرخصی منتهی به آزادی و نیز بهره مندی ۳۰ نفر دیگر از مددجویان نسوان ندامتگاه از نظام نیمه آزادی فراهم گردید.
در پایان هیات موصوف از ندامتگاه بازدید و از مددجویان متقاضی در زندان ملاقات چهره به چهره به عمل آوردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟