کشف یک کیلو شیشه در گشت زنی های انتظامی تهران

سرهنگ ” سلمان آدینه وند“  بیان داشت: روز گذشته ماموران واحد گشت انتظامی در حال گشت زنی در محدوده خزانه، رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری زانتیا نقره ای رنگ نظر آنان را به خود جلب و ماموران دستور توقف خودرو را صادر کردند.
به گزارش رکنا، وی عنوان داشت: راننده خودرو با شنیدن فرمان توقف خودرو بر سرعت خود افزوده و با حرکات مخاطره انگیز سعی در فرار از صحنه را داشت که در این ماموران متوجه شدند متهم بسته ای را به بیرون از خودرو پرتاب کرد.
فرمانده یگان امداد پلیس تهران با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله بسته پرتابی را کشف و به ادامه تعقیب متهم پرداختند، گفت: عملیات مهار متهم با جدیت بیشتر ادامه و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی متهم متوقف و در یک عملیات پلیسی، ماموران موفق شدند راننده آن را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی از بسته پرتابی مشخص شد بسته مشکوک حاوی مقدار فراوانی مواد روانگردان شیشه می باشد. متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت، اظهار کرد، مواد مخدر را از شهرهای مرزی کشور تهیه و قصد داشته آن را در سطح شهر توزیع کند.
سرهنگ آدینه وند افزود: خودروی متهم به پارکینگ انتقال و متهم برای ادامه تحقیقات پلیسی به مقر یگان امداد انتقال و مشخص شد که مواد روانگردان کشف از متهم یک کلیو و 20 گرم می باشد.
این مقام پلیس افزود: با تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه متهم به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل عوامل پلیس پیشگیری شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟