دستگیری باند سرقت مسلحانه در بم

سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: باند سرقت مسلحانه با هماهنگی مقامات قضایی و شخص دادستان شهرستان بم و اقدامات اطلاعاتی، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا،  سردار عبدالرضا ناظری گفت: در دو روز گذشته طی برقراری تماس با مرکز فوریت‌های پلیس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه همراه با تیراندازی در محور فرعی منتهی به فرودگاه بم خبر داده شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پس از برقراری این تماس بلافاصله همکاران بنده در فرماندهی انتظامی شهرستان بم در صحنه حاضر شدند و تیم های پلیس آگاهی و اطلاعاتی از مرکز استان جهت شناسایی این باند اعزام گردید.

او تشریح کرد: یک باند سرقت مسلحانه با انجام و اقدام اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان شناسایی و تمام اعضای این باند دستگیر شد.

سردار ناظری ادامه داد: این باند که متشکل از سه نفر بوده است بلافاصله در یک عملیات بسیار غافلگیرانه و موفق در سه نقطه از شهرستان بم دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان در مدت ۲۴ ساعتی که اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند ۶ فقره سرقت گزارش شده بود که سلاح بکار رفته در سرقت های مسلح و بخشی از اموال مسروقه کشف شد .

او ادامه داد: این افراد مسلح و حتی اشخاصی که اموالشان به سرقت رفته بود باور نداشتند در این فرصت کوتاه سارقین شناسایی و دستگیر شوند .

سردار ناظری می‌گوید: پلیس با اشراف اطلاعاتی بر باندهای مجرمین و افراد و امکانات و تجهیزات خوبی که در اختیار دارد و همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی توانست این مجرمین را سریعا شناسایی کند.
اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند و هر کس در جامعه ایجاد رعب و وحشت کند به اشد مجازات تنبیه می‌شود. باید بدانند پلیس در کوتاه ترین زمان مجرمان را دستگیر و برخورد می‌کند.

او افزود: به کسانی که در شهرستان هایی مانند بم زمینه کشاورزی و کارگری برای آن‌ها فراهم است یادآور می شویم دست از شرارتشان بردارند زیرا به محض ورود و اقدام جنایتکارانه یا ایجاد جرایم خشن که باعث رعب و وحشت شود پلیس و دستگاه قضایی در کوتاه ترین زمان برخورد قاطع با مجرمان خواهد داشت.

سردار ناظری ادامه داد: از این باند یک دستگاه وسیله نقلیه وانت مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت و بقیه اموال مسروقه که از افراد سرقت شده بود کشف شد و مجرم اعلام کرد هنوز فرصت فروش این اموال مسروقه را پیدا نکرده بود که با دستور مقامات قضایی این اموال به مال‌باختگان تحویل داده می‌شود.

او درخصوص برخورد با خودروهای اتباع خارجه غیرمجاز بیان داشت: برخورد قاطعی برای این افراد با هماهنگی مراجع قضایی و شورای تامین استان در دستورکار قرار گرفته است .فرماندهی انتظامی سیستان بلوچستان و استان کرمان مرزهای ورودی به استان کرمان را رصد و کنترل می کند و کسانی اقدام به این عمل مجرمانه دارند و مخصوصا با پلاک مخدوش یا بدون پلاک در محورها تردد می کنند پلیس قاطعانه برابر قانون و مقررات با آن‌ها برخورد می کند.

به گفته سردار ناظری کسانی که خودروی خود را تغییر وضعیت می دهند برابر قانون وسیله نقلیه آن‌ها در توقیف پلیس خواهد بود و هشدار می دهیم تحت هیچ عنوان اقدام مجرمانه‌ای در این حوزه انجام ندهند حتما در چنگال قانون و دستان پرقدرت همکاران پلیس ما قرار خواهند گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟