دستگیری سوداگر مرگ با 60 کیلو تریاک

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر به تازگی مقادیر متنابهی " تریاک " از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور تهیه کرده است و با استفاده از خودرو تریلر اسکانیا قصد دارد در ابتدا به استان اصفهان منتقل و سپس آن را به شهر تهران منتقل کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و ماموران عملیات این پلیس با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان موفق شدند مسیر تردد متهم را در محدوده شهر رضا اصفهان شناسایی و رفت و آمد های متهم را تحت مراقبت های ویژه قرار دادند.

مراقبت های ویژه پلیسی از خودروی متهم ادامه یافت تا اینکه در یک عملیات منسجم و مشترک ماموران موفق شدند خودرو متهم را در محدوده شهر رضا متوقف و در بازرسی از داخل کابین 60 کیلو و 400 گرم تریاک کشف کنند.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در استان اصفهان منتقل و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 649632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟