دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار کرد: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان بهار اجرا شد.
به گزارش رکنا، وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بهار، دو نفر از سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند.
این مقام مسئول بیان کرد: این افراد اقدام به سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو می‌کردند و در دو انبار نگهداری می‌شد که با تیزهوشی مأموران انبارها شناسایی و انبار مسروقه کشف و ضبط شد و مقادیر متنابهی از اموال مسروقه کشف و جمع‌آوری شده است.
سرهنگ نوری به شهروندان و کشاورزان توصیه کرد: ساختمان‌های نیمه‌کاره را رها نکنند و نگهبان یا دوربین برای ساختمان‌ها درنظر گرفته شود و همچنین تجهیزات کشاورزی در مزارع جمع‌آوری شود تا از سرقت اموال جلوگیری شود.
وی خبر داد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت درصد افزایش دستگیری و در بحث کشفیات 25 درصد افزایش کشفیات را داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار با بیان اینکه تعامل و همکاری مطلوبی بین مردم و حوزه پلیس وجود دارد، گفت: شهروندان موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی 110 و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را درخصوص عملکرد پلیس با سامانه 197 در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟