کشف کولر گازی قاچاق میلیاردی در ری

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری گفت: ۴۰۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۴۶میلیارد ریال در شهرستان ری کشف و ضبط شد.
به گزارش رکنا، موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اظهار کرد: بازرسان اداره صمت در گشت مشترک از انبارهای سطح شهرستان به منظور مقابله با احتکار، قاچاق کالا و حفظ ثبات اقتصادی در بخش تولید داخل، تعداد ۴۰۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف کردند.
وی گفت: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۴۶ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال است که پرونده برای صدور حکم قضایی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ارجاع شد.
رئیس اداره صنعت بیان کرد: این کالاها به جرم قاچاق، اختفاء و امتناع از فروش کشف و ضبط شد و صاحبان کالاها برای انجام روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
احمدی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، عنوان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟