پلمب 11  مرکز زیرزمینی عرضه قلیان در همدان

مهدی خدابخشی امروز ، از کنترل عرضه قلیان در استان به ویژه در ایام کرونا خبر داد و اظهار کرد: اقدامات کنترلی ما در این زمینه طی آذرماه به اوج خود رسید.

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: برخی از مراکز استان خصوصا در شهر همدان به شکل مخفیانه و زیرزمینی مثلا از ساعت سه یا چهار بعدازظهر شروع به فعالیت می‌کردند که تا ساعت ۹ یا ۱۱ شب و گاهی حتی تا صبح ادامه داشت که ما این مراکز را شناسایی کردیم و برخورد لازم صورت گرفت.

مسوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی مراکز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد گفت: این مراکز را پلمب کردیم و توسط مراجع قضایی نیز جرایمی برای متخلفین صادر و ادوات نیز توسط نیروی انتظامی ضبط شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عرضه قلیان در همدان نداریم و اگر هم باشد به شدت برخورد خواهیم کرد افزود: اکنون نسبت به عرضه قلیان در سطح استان مشکل خاصی نداریم چون جرایم سنگینی برای افراد در نظر گرفتیم و تمام ادوات نیز ضبط می‌شود.

خدابخشی با اشاره به مضرات استفاده قلیان و لزوم آگاهی‌بخشی در این زمینه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان تصریح کرد: در آذرماه ۱۱ مرکز عرضه قلیان در استان پلمب شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟