کشف محموله مواد مخدر در شاهین دژ

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: ۱۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و سه متهم نیز دستگیر شدند.
سرهنگ مجید عمران‌زاده روز جمعه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهین‌دژ در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک شبکه قاچاق مواد مخدر در این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به شناسایی اعضای شبکه با انجام اقدامات اطلاعاتی اضافه کرد: ماموران با تشکیل اکیپ پس از هماهنگی با مراجع قضایی و حصول اطمینان در سطح شهرستان به یک منزل مسکونی وارد شدند.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ با بیان اینکه در این رابطه بیش از ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر و سه متهم هم دستگیر شدند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ عمران زاده از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

طی سال جاری بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قالب طرح مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر جمعیت و ۲ کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟