دستگیری جاعل کلاهبردار در البرز

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای که با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اقدام به جعل و کلاهبرداری می کرد در این استان دستگیر شد.
سرهنگ محمد نادر بیگی روز پنجشنبه اظهار داشت که در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان البرز مبنی براین که فردی با دریافت مبلغی هنگفت از یکی از شهروندان برای مشارکت در سرمایه گذاری با راه اندازی یک فروشگاه لوازم اینترنتی صوری لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان در بررسی های خود متوجه شدند که فردی کلاهبردار با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان فردی صاحب نفوذدر دستگاه قضایی ، مالباخته را برای مشارکت در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مجازی اغوا کرده و در ازای دادن تعدادی سفته تقلبی به نامبرده مبلغ سه میلیارد ریال از وی دریافت و متواری شده است.
نادربیگی گفت: ماموران در ادامه باانجام تحقیقات وقوع کلاهبرداری مخفیگاه متهم را در شهرستان فردیس شناسایی کردند.
وی با بیان این که متهم دریک عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، خاطرنشان کرد: متهم به انجام کلاهبرداری اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی منتقل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟