انهدام باند قاچاق سلاح درعملیات مشترک پلیسی

به گزارش رکنا،  سردار کیوان ظهیری با اشاره به جزئیات این خبر اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد، اخبار و اطلاعاتی از فعالیت دو نفر در امر قاچاق سلاح و مهمات به دست آورده و بررسی آن را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: با شناسایی دو نفر در این زمینه، در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد قاچاقچیان سلاح، ساکن شهرستان قیدار استان زنجان بوده و قصد دارند سلاح های غیرمجاز را ابتدا به شهر قیدار و بعد به شهرستان های غرب استان تهران منتقل کنند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس غرب استان تهران و همکاری پلیس استان زنجان، در عملیاتی ویژه، قاچاقچیان سلاح، در ورودی شهر قیدار دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.
سردار ظهیری بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی، 13 قبضه سلاح شکاری تک لول و 3 قبضه سلاح شکاری وینچستر جاساز شده در خودرو کشف شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری دو نفر در این زمینه و معرفی آنها به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را جهت بررسی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند و این مرکز به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان می باشدآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟