کشف 15فقره سرقت به عنف و مسلحانه در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، احمد طاهری امروز  اظهار کرد: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته 9نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی کردند.
وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان های "زاهدان"، "ایرانشهر" ،"سراوان"،"چابهار" و "خاش" با هماهنگی قضائی در عملیات های مقتدرانه این افراد سابقه دار را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: در این رابطه علاوه بر کشف 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 12دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه ، 2 قبضه کلت کمری به همراه 15 قبضه سلاح سردکشف شد.
سردار طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه،یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف خودرو، یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت و 10فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟