انهدام باند سارقان لوازم خودرو / در تهران رخ داد

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "خیراله دولتخواه" بیان داشت : وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو از مهرماه سال جاری به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران اعلام و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه این یگان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دارند.
وی عنوان کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان محل های سرقت یکسان بوده و دو سارق جوان با استفاده از یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ در محل های سرقت حاضر شده اند و پس از باز کردن درب خودروها اموال داخل آنها را سرقت کرده اند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی ابراز داشت : در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه این دو سارق شناسایی و تردد آنان تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد : با هماهنگی های قضائی هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر و در بازجویی های اولیه به 200 فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو با همکاری یکدیگر معترف شدند.
سرهنگ خیراله دولتخواه افزود : سارقان اظهار داشتند سرقت ها را در مناطق غرب و جنوب غرب تهران مرتکب شده اند و با استفاده از وسایل دست ساز، درب خودروها را باز و اموال داخل شان را سرقت می کردند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقت شده را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهمان معترف شدند اموال سرقتی را به 2 مالخر فروخته اند.
وی اضافه کرد: هر دو مالخر در مخفیگاهشان در محدوده شهرک ولیعصر دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان به شناسایی تعدادی از مال باختگان اشاره و اعلام کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی کلیه مال باختگان در دستور کار قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟