کشف لوازم خانگی و مواد محترقه قاچاق در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: ۱۳ ماه با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار در محدوده "کهریزک" مقدار فراوانی کالای قاچاق تهیه و در داخل انبارکالا جمع آوری و پنهان کرده است، تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی به بررسی موضوع پرداخت.

وی اضافه کرد: با شناسایی مالک انبار و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک انبار به دفعات مختلف با استفاده از خودروهای شوتی تعداد فراوانی لوازم خانگی و غیره به صورت قاچاق تهیه کرده که با تکمیل تحقیقات پلیسی، نتیجه آن به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در بازرسی از داخل انبار ۵۷۲ هزار و ۳۵۰ عدد انواع فندک های معمولی و کوره ای، ۴۶ دستگاه آبمیوه گیری و ۲۵۲ عدد چینی جات و ۲۰ هزار و ۴۱۶ عدد انواع مواد محترقه فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و اموال کشف شده توقیف و با استفاده از ۳ دستگاه کامیون به سازمان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال و تحویل شد. کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟