آخرین وضعیت پرونده کشت و صنعت مغان/ پرونده کولرهای توقیفی در خوزستان

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: تخلفات مدیروقت سازمان خصوصی در ارتباط با این موضوع در حال رسیدگی است اما در رابطه با فرد خریدار، تا امروز اعلام تخلف نشده و تخلفات در رابطه با نحوه واگذاری بوده است.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که پرونده کولرهای توقیفی در خوزستان به کجا رسید، گفت: این پرونده تعزیراتی بود. در سازمان تعزیرات رسیدگی و رای صادر شد. ادعایی شد که به این رای اشکالی وارد است و تقاضایی اعمال ماده ۴۷۷ شد و بررسی های مفصلی در این ارتباط انجام شد.
اسماعیلی در خصوص پرونده واحدهای قضایی متهم در استان تهران هم گفت: اخیراً شاهد بودیم در استان تهران و برخی استان های دیگر در واحدهای قضایی و در واحدهای ثبتی افرادی به عنوان متهم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. در این رابطه، این پرونده ها در حال رسیدگی است و متاسفانه بیشتر موارد مرتبط با استان تهران است و بیشتر افراد اعلام شده در بازداشت هستند.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت سرنوشت سامانه ثبت دارایی مسئولان هم گفت: این سامانه اکنون فعال است و با اقبال خوبی هم مواجه شده است. از افرادی که تا کنون اقدامی نکرده اند می خواهیم که به سامانه رجوع کرده و ثبت دارایی کنند.
سفرهای استانی با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام می‌شود
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در سفرهای استانی و در غیرسفرهای استانی در تمامی برنامه‌ها و در واحدهای قضایی ابلاغ کردیم که پروتکل‌های بهداشت و درمان حتما انجام شود.
وی ادامه داد: پروتکل‌های ویژه‌ای را به ما ابلاغ کردند و ما پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را در سفرها و حوزه‌های قضایی رعایت می‌کنیم. در ارتباط با سفر بعدی که به زودی به استان کرمانشاه انجام خواهد شد پیش بینی پروتکل ها انجام شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟