سارقان بدشانس در دام پلیس ساوه

به گزارش رکنا، سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی”در این باره بیان داشت: روز گذشته، گزارشی از سرقت یک دستگاه خودروی پراید در یکی از محله های شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری سارقان آغاز شد. وی اضافه کرد: در تمهیدات عملیاتی پلیس، سرانجام سارقان که دو نفر بودند، در حال تردد در یکی از محورهای خروجی شهرستان شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: افراد دستگیر شده در بازجویی های مقدماتی انجام شده، به ۷ فقره سرقت محتویات خودرو در استان همدان اعتراف کرده اند و تحقیقات تکمیلی از آنان همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان ارجاع پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و حتما نسبت به استفاده از تجهیزات بازدارنده از سرقت اهتمام داشته باشند. توقیف موتورسیکلت قاچاق ۲ میلیاردی در ساوه سرهنگ”علی اکبر عیسی آبادی” در این باره گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان، در تحقیقاتی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در انبار فردی در سطح یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان آگاه شده و بلافاصله اقدامات لازم را دراین زمینه آغاز کردند. این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تکمیل تحقیقات پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار مذکور یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و توقیف شد.

وی خاطر نشان کرد: ارزش تقریبی موتور سیکلت قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ۲میلیارد ریال ارزیابی شد. سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی برای مالک این موتورسیکلت قاچاق و معرفی او به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی افزود: پلیس همواره طرح های مختلف عملیاتی توقیف موتورسیکلت های قاچاق، غیر مجاز، متخلف و مزاحم را در سطح جامعه در دستور کار خود قرار داده و همانند گذشته از تمام ظرفیت های موجود خود برای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان بهره خواهد برد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟