آزادی 2 زندانی توسط خیر همدانی

به گزارش رکنا،  مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی یک خیّر همدانی به یاد سردار دلها با کمک مالی خود ۲ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد.
یداله روحانی منش روز دوشنبه  بیان کرد: ضمانت مرد میانسال به منظور خرید یکسری اقلام برای پسرش و ناتوانی فرزند در پرداخت بدهی موجب زندانی شدن پدر ۵۹ ساله شده بود.
وی اضافه کرد: این مددجو به علت بدهی ۳۰ میلیون تومانی از ۲ ماه پیش زندانی شده بود که با کمک خیر همدانی و ستاد دیه استان، همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی آزاد و به آغوش خانواده برگشت.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: همچنین پیرمرد ۶۵ ساله ای که در معاملات احشام فعالیت داشت به علت بدهی بیش از ۶۰ میلیون تومانی از سال ۹۷ زندانی شده بود که با کمک خیر و ستاد دیه آزاد شد.
روحانی منش ادامه داد: ۱۷۵ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۱۳۰ زندانی دارای محکومیت مالی، ۳۵ زندانی مهریه، ۶ زندانی ناتوان در پرداخت مهریه و چهار زندانی دیه ناشی از حوادث در ۹ ماهه سالجاری به آغوش خانواده بازگشتند.
وی بیان کرد: ۱۶۷ تن از زندانیان آزاد شده در ۹ ماهه سالجاری مرد و هشت تن از آنها زن هستند همچنین مجموع بدهی زندانیان آزاد شده بیش از ۴۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بوده است.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۳ تن شامل ۲۳۶ مرد و هفت زن هم اینک در زندان حضور دارند که ۲۰۵ تن از آنها محکومان مالی، ۳۳ نفر زندانی مهریه، سه نفر بر اثر ناتوانی در تامین دیه ناشی از حوادث کار و ۲ زندانی قتل غیر عمد در زندان های این استان تحمل حبس می کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟