آتش سوزی هولناک در گاراژ قطعات خودروهای اسقاطی خاوران + عکس ها

به گزارش رکنا،  ساعت ۲۳ شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت تماس های مکرر از سوی شهروندان و نگهبان(مجتمع استوک مسعود) مبنی بر آتش سوزی گاراژ تولید صندلی و تزئینات داخلی اتوبوس و مینی بوس در جاده خاوران به سمت شرق بعد از سه راه سیمان بلافاصله زنگ ایستگاه‌های ۱۲۱ و ۶۳ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۱۵، تانکر تریلر حامل آب، بالابر هیدرولیکی، خودروی فوماتیک و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.
رضا مجریانی معاون منطقه ۸ عملیات که به همراه افسر آماده در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: گاراژی به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر مربع مملو از صندلی های آماده به نصب و مواد اولیه تولید صندلی های خودروهای سنگین در یک ساختمان دو طبقه اداری و زیرزمین محل نگهداری اجناس سریع الاشتعال به عنوان انبار مجموعه، طعمه آتش شده و شعله ور بود.
وی ادامه داد: در این حادثه شعله های آتش از فاصله دور نمایان بود که آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه برق و گاز گاراژ را قطع کردند و پس از رعایت اصول ایمنی اولیه با کشیدن لوله های آب پرفشار از دو ضلع شمالی و جنوبی به آتش حمله ور شدند.
وی افزود: باتوجه به سرایت آتش قبل از رسیدن این نیرو به گاراژ مجاور و یک دستگاه اتوبوس پارک شده، نیروی عملیات با خنک کردن دو دستگاه اتوبوس دیگر که در گاراژ پارک شده بود از رسیدن شعله به آنها جلوگیری کردند.
مجریانی بااشاره به حجم دود ناشی از آتش سوزی تصریح کرد: نیروهای عملیات با توجه به حجم دود و شعله زیاد حاصل از سوختن ابر و اسفنج، پارچه‌های روکش صندلی و لاستیکهای یک دستگاه اتوبوس به دل آتش زدند و در یک عملیات تهاجمی با جلوگیری از پیشروی آتش به خارج از گاراژ مشغول خاموش کردن آن شدند.
وی بیان کرد: آتش نشانان پس از کنترل و مهار شعله های آتش و لکه گیری کامل محل حادثه پس از جابجایی اجناس نیمه سوخته برای ایمن شدن گاراژ، با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی حاضر، ماموریت خود را به پایان رساندند و با جمع آوری تجهیزات و لوازم به ماموریت خود پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

آتش سوزی گاراژ قطعات خاوران

 

کدخبر: 646960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟