آزادی 17 زندانی در ایلام

همزمان با سالروز گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سلیمانی، ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام آزاد شدند.
به گزارش رکنا، ظهر امروز شنبه همزمان با سالروز گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان قضایی آئین آزادسازی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در ایلام برگزار شد.
سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این آیین با اشاره به شهادت سردار دل‌ها گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و در نهایت فیض شهادت نصیب ایشان شد.
وی اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها شکست امریکا و همدستانش را در پی دارد، بلکه باعث بیداری مردم جهان و علنی شدن اقدام‌های تروریستی امریکا برای جهانیان شده است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام همچنین افزود: بسیج در اشتغال، تأمین جهیزیه و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد وارد شده و با نهضت ایجاد شده امروز ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و در مجموع مرحله اول و دوم ۲۸ زندانی در ایلام آزاد می‌شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟