آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در شیراز

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس بنایی با اعلام اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال غرب شیراز، به تشریح برنامه های دهه بصیرت پرداخت.
وی بیان کرد: نشست‌های روشنگری در قالب فضای مجازی، وبینار و لایو اینستاگرام با دعوت از استادان مختلف از برنامه‌های دیگر ایام دهه بصیرت است.
بنایی افزود: ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و سبدهای معیشتی، شعارنویسی بر روی خودروها توسط بسیجیان، برگزاری بسیجیان مختلف هم از وصیت نامه سردار سلیمانی و هم زندگینامه و شخصیت وی از دیگر برنامه‌های این ناحیه است.
به گفته فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز، مسابقات مختلف با موضوعات مختلف از جمله نقش حاج قاسم در انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تامین امنیت در منطقه، بر بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های است که سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز برای تبیین شخصیت و مکتب "حاج قاسم" برای نسل نوجوان و جوان در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ذبح گوسفند در قالب تهیه و توزیع سبد معیشتی از دیگر اقدامات دهه بصیرت در غرب شیراز است افزود: پیاده‌روی با یاد "حاج قاسم" در فضای باز در قالب برنامه‌های ورزشی، نصب بنر و فضاسازی در شمال غرب شیراز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه بصیرت است.
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز تصریح کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، از عمده فعالیت‌هایی است که در دهه بصیرت و با یاد شهید سلیمانی عزیز انجام خواهد شد.
بنایی تأکید کرد: در این راستا 3 مورد آزادسازی برای ناحیه محمدرسول الله در نظر گرفته شده بود که با همت خیرین و سپاه این ناحیه، ما در دهه بصیرت امسال ۱۰ مورد آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را شاهد خواهیم بود که بیش از برنامه تعیین شده برای این ناحیه است.
به گفته وی ۱۸، ۱۱، ۱۰ و ۴۰ میلیون مبالغی است که برای آزادسازی این زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت شده و می‌شود و همه این مبالغ و فعالیت‌ها، با یاد و نام حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز تأکید کرد: در این مورد، بسیج جامعه زنان ناحیه محمدرسول الله شیراز فعالیت عمده‌ای داشتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟