سبقت غیرمجاز در کبودراهنگ مرگ راننده وانت را رقم زد

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد تصادف مسیر همدان - بیجار در مسیر سه راهی سوباشی - گل‌تپه رخ می دهد که طبق نظر کارشناسان سوانح پلیس راه، شیب تند این مسیر عامل بالا رفتن سرعت و افزایش سوانح رانندگی است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه مسیر سه راهی سوباشی - گل‌تپه دارای شانه عریض و استاندارد است اما به واسطه شیب تند جاده هر ماه شاهد سوانح جرحی و فوتی ناشی از تصادف رخ به رخ و واژگونی در این مسیر شریانی هستیم.

رییس پلیس راه استان همدان یادآوری کرد: سال گذشته نیز در این محدوده شاهد تصادف کاروان عروسی و برخورد یک دستگاه پژو با وانت نیسان و مرگ سه تن بودیم همچنین یکی از حامیان داوطلبان مجلس نیز در این مسیر هنگام تبلیغات انتخاباتی تصادف و فوت کرد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: تنها راه ایمن سازی این مسیر سانحه خیز نصب ۲ عدد دوربین ثبت تخلف سرعت، تعریض و اصلاح شیب جاده است تا بتوان آمار سوانح رانندگی را در مسیر سه راهی سوباشی - گل‌تپه کاهش داد.

وی گفت: در مسیر همدان - کرمانشاه سه راهی روستای «روان» نیز به علت شیب تند جاده شاهد تصادف فوتی و جرحی هستیم که باید شیب این مسیر نیز اصلاح و برای ایمن سازی و کاهش سرعت خودروها دوربین نصب شود.

انجام عملیات رهاسازی مصدومان سوانح رانندگی در کبودراهنگ

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کبودراهنگ نیز درباره این سانحه گفت: پس از گزارش سانحه برخورد رخ به رخ وانت پیکاپ با کامیون خاور به نجاتگران گل تپه، تیم های امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

جبار طهماسبی اضافه کرد: در ارزیابی اولیه مشخص شد که بر اثر شدت برخورد یک سرنشین وانت پیکاپ فوت کرده و ۲ نفر هم در داخل کامیون خاور دچار مصدومیت شدند که متوفی و مصدومان نیاز به رها سازی داشتند.

وی افزود: نجاتگران هلال احمر با استفاده از دستگاه ست هیدرولیک عملیات رها سازی را آغاز کرده و با پایان یافتن عملیات، مصدومان به عوامل اورژانس و متوفی به عوامل انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: همچنین در حادثه دیگری که مربوط به تصادف سواری پژو پارس با کامیون در مسیر همدان به گل تپه بود پنج سرنشین پژو پارس مصدوم شدند.

طهماسبی اضافه کرد: تلاش تیم هلال احمر برای نجات جان ۲ سرنشین این وسیله نقلیه که داخل خودرو گیر افتاده بودند آغاز شد و بعد از یک ساعت تلاش عملیات رها سازی به پایان رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟