پژو 405 در میان شعله های آتش سوخت + عکس / تهران

به گزارش رکنا،  ساعت 23:04 شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از آتش‌سوزی خودروهای سواری پارک شده در یک پارکینگ عمومی در جنوب تهران خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 50 را عازم محل حادثه کرد.
اسماعیل اکبری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 به علت نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده و به طور کامل شعله‌ور بود.
وی با بیان اینکه دود شعله‌های آتش از فاصله دور به چشم می‌خورد و در حال سرایت به خودروهای پارک شده بود، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی با رعایت نکات ایمنی لازم با استفاده از دو رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی شعله‌های سرکش آتش را که به سرعت در حال سرایت به دیگر خودروهای پارک شده بود، مهار و به طور کامل خاموش کردند.
اکبری تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از مهار کامل شعله‌های آتش و اطمینان از آتش‌سوزی مجدد، خودرو را به طور کامل ایمن‌سازی کرده و پس از ارائه موارد ایمنی به نگهبان پارکینگ، به عملیات خود خاتمه دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آتش سوزی پژو 405 تهران

آتش سوزی پژو 405 تهران

کدخبر: 646050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟