دستگیری 25 اراذل و اوباش زنجان

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در این استان، تعداد ۲۵ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت از سوی پلیس زنجان دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج خانی پور، روز چهارشنبه  افزود: پلیس زنجان طی ۴۸ ساعت گذشته طرح مبارزه اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و موفق به کشف ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد ازجمله، چاقو، قمه و قداره در نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان شدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت از ضروریات مهم زندگی در هر جامعه ای است، اظهار داشت: به منظور تامین نظم و امنیت جامعه و مطالبه به حق شهروندان، پلیس با هرگونه ناهنجاری که امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای اجرای این طرح ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شد و با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان بیش از ۱۵ سارق در سطح استان دستگیر شدند و در تحقیقات پلیسی و با روبه رو شدن با ادله جرم و مستندات به بیش از ۴۵ فقره انواع سرقت معترف شدند.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه، خط قرمز پلیس است، تصریح کرد : پلیس با کسانی که امنیت مردم و جامعه را تهدید کنند به صورت قاطع و قانونی و بی هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: به همین منظور هم استانی ها، پلیس را در اجرای ماموریت ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درخصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در تامین امنیت جامعه شریک شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟