محموله‌های خشکبار و رایانه قاچاق در مراغه کشف شد

به گزارش رکنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون باری بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۴۵ کیلوگرم مغز بادام، ۹۰ قطعه تسمه خارجی، ۱۱۰ دستگاه دسته بازی های کامپیوتری، ۴۰ دستگاه هندزفری، ۱۰۰ رشته سیم، سه دستگاه بازی های کامپیوتری خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد اضافه کرد: کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند.

کشف دستگاه های فتوکپی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف دستگاه های فتوکپی قاچاق به ارزش ۹۰ میلیون تومان خبر داد.

اللهوردیان افزود: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به یک خودرو وانت آریسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، تعداد چهار دستگاه زیراکس (فتوکپی) خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده را کشف و با توقیف خودرو در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را ۹۰ میلیون تومان برآورد کرده اند اضافه کرد: شهروندان، موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟