دستگیری سارق سریالی خانه در دامغان

به گزارش رکنا، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان دامغان، بلافاصله اقدامات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در این راستا آغاز شد.

وی با اشاره به تحقیقات میدانی و فعالیت‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی گفت: فردی معتاد و سابقه‌دار در جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده پلیس شناسایی شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از هماهنگی‌های لازم به درون و برون‌سازمانی و شناسایی دقیق محل حضور متهم خبر داد و اضافه کرد: مجرم جوان در عملیاتی ضربتی و هماهنگ دستگیر و به کلانتری محل منتقل شد.

حسنی تصریح کرد: متهم مقابل ادله و مستندات پلیس به ۲۲ فقره سرقت منزل در شهرستان دامغان اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان اعتیاد و تأمین هزینه‌های آن را انگیزه اصلی سارق در ارتکاب این جرائم عنوان کرد و گفت: با تمام توان در مسیر امنیت و آرامش شهروندان گام برمی‌داریم.

دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سمنان

وی اظهار کرد: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت چند تبعه خارجی در خصوص مواد مخدر در شهرستان سمنان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان به اقدامات گسترده و اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر شهرستان سمنان اشاره کرد و ادامه داد: در تکمیل داده‌های به دست آمده، سوژه اصلی پرونده شناسایی شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

حسنی با اشاره به هماهنگی‌های لازم به درون و برون‌سازمانی بیان کرد: در تعقیب و مراقبت‌های مأموران متهم موردنظر دستگیر و به کلانتری محل منتقل شد.

وی از شناسایی مخفیگاه متهمان با همکاری فرد دستگیرشده خبر داد و افزود: در عملیات هماهنگ پلیس، سه نفر دیگر نیز در منزل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف مقادیری انواع مواد مخدر ازجمله تریاک، شیشه، هروئین و ... از مجرمان دستگیرشده خبر داد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه دستگیرشدگان به مراجع قضایی ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟