کرونا در این استان ایران شکست خورد

به گزارش رکنا، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی کرونا در استان نداشته‌ایم.

مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان از کاهش شکننده مرگ و میر و بستری‌های کرونایی در استان خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۴۷ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
وی تعداد نمونه‌های آزمایش گرفته شده طی شبانه‌روز گذشته را ۱۸۷ نمونه عنوان کرد و گفت: ۳۴ نمونه از این تعداد مثبت تشخیص داده شده است.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۲۵ هزار و ۵۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: بعد از چهار ماه، هم‌اکنون آمار بیماران بستری به زیر ۲۰۰ نفر یعنی ۱۷۶ مورد رسیده است.
وی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی کرونا در استان نداشته‌ایم و تاکنون هم یک‌هزار و ۴۲۳ نفر از هم‌استانی‌ها بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟