کشف 14 قبضه سلاح شکاری قاچاق در فارس

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس محمدی" ، در تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری پراید سلاح قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در محور "اصفهان-شیراز" حین کنترل خودروهای عبوری، خودرو پراید مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 14 قبضه اسلحه شکاری قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در سپر جاسازی شده بود کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص 2 نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه مبارزه بی امان با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟