خرابی پراید عامل اصلی ترافیک محدوده علامه

به گزارش رکنا، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از خرابی و توقف یکدستگاه پراید در محدوه علامه بهار و از بی توجهی راننده در کنار نکشیدن خودرو خبر داد .
 سرهنگ مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر گفت :در ساعت 07:30 صبح امروز در مسیر غرب به شرق علامه بهار ، نقص فنی یکدستگاه سواری پراید و توقف آن در لاین میانی ، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده شده است .
وی گفت : راننده خودرو بی توجه به توقف در لاین میانی و عدم توجه به خطرات ناشی از عبور خودروها از کنار وی ، هیچ اقدامی در کنار کشیدن خودروی خود انجام نداد و از خودروها و عابرینی که در آن محدوده هم بودند کمکی برای کنار کشیدن خودروی خود نگرفت .
رنجبر گفت : با رصدی که از طریق مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از معابر صورت گرفت و رویت این خرابی ، بلافاصله عوامل پلیس راهور فاتب به همراه جرثقیل راهور در محل حاضر شدند و نسبت به جابجایی این خودرو و انتقال آن به حاشیه راه اقدام نمودند .
رنجبر افزود : منظور از کنار کشیدن خودروی خراب ودچار نقص فنی آن است که راننده خودرو بلافاصله با کمک گرفتن از خودروها و یا عابرین و یا موارد دیگر نسبت به جابجایی خودروی خود به فاصله اندکی تا حاشیه راه اقدام نماید و یا حداقل با استفاده از علام هشداری به دیگر رانندگان اطاع دهد تا علاوه بر آنکه جان خود را حفظ می کند دیگر رانندگان را به خطر نیاندازد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟