علت آتش سوزی پایگاه اورژانس شهری در اراک اعلام شد

به گزارش رکنا،سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با توضیح درمورد آتش سوزی در پایگاه اورژانس شهری اراک گفت: به گفته کارشناسان آتش‌نشانی علت این حادثه استفاده از کپسول گاز و نشت آن بوده است.

جمالیان افزود: متاسفانه علیرغم پیگیری‌های فراوان برای مجهز کردن پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای به امکاناتی، چون آب شرب لوله کشی و گاز شهری همچنان برخی از پایگاه‌های درون و برون شهری فاقد امکانات رفاهی هستند.

او اضافه کرد: برای تامین برخی از ساده‌ترین امکانات رفاهی برای زحمتکش‌ترین پرسنل حوزه سلامت با مسائلی روبرو هستیم که این چنین حوادث تلخی را برای همکارانمان رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد با همکاری خیرین حوزه سلامت تعدادی پایگاه اورژانس با هدف کاهش زمان رسیدگی بر بالین بیماران و مصدومان و سوانح، ساخته و به بهره برداری برسد که امیدواریم این اقدام ارزشمند هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

دکتر جمالیان در پایان یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی، چالش‌های زیادی پیش رو دارد، اما همکاران این واحد با وجود تمام مشکلات و نواقص همچنان به مردم و همنوعان خود خدمت رسانی می‌کنند که جا دارد ضمن تشکر از تک تک این عزیزان از مسئولین شهر و استان بخواهم برای رفع مشکلات پیش روی اورژانس که ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن‌ها را در پی دارد، برنامه ریزی و اقدام کنند.

پایگاه اورژانس منطقه چهار اراک (روبروی ترمینال مسافربری) روز چهارشنبه ۳ آذرماه ۹۹ دچار حریق شد که در اثر این حادثه متاسفانه دو نفر از تکنسین‌های دچار سوختگی شدند که هم اکنون در بیمارستان ولیعصر بستری هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟