دستگیری 2 سارق با 16 فقره سرقت در قاین

به گزارش رکنا، سرهنگ بلوکیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل، لوازم داخلی خودرو، اماکن خصوصی و دولتی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قاین قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت موفق شدند سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه سارقان شده و ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجوئی‌های پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو، لوازم منزل و ... اعتراف کردند که براساس نظر کارشناسان ارزش ریالی لوازم کشف شده ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ بلوکیان با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است، گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: شهروندان برای مراقبت از اموال و سرمایه‌های خود ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و محافظتی در صورت هرگونه تحرک مشکوک در محل زندگی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟