دستگیری 25 نفر از اراذل و اوباش در استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح موفق پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ نفر از اراذل و اوباش در استان ایلام دستگیر شدند.

به گزارش رکنا،  دلاور القاصی مهر اظهار کرد: همان گونه که به مردم عزیز استان ایلام قول داده بودیم مبارزه قاطع و مستمر با اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش استان را به مخاطره بیندازند در اولویت برنامه‌های پلیس خواهد بود.

وی افزود در ۲۴ ساعت گذشته و در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، هفت قبضه سلاح ساچمه‌زنی، ۵۰۰ گرم مواد مخدر، ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق، تعداد ۵۸ راس گوسفند قاچاق ،۲۵ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کالا و ارز باید بدانند که هیچ جای امنی برای آنان در استان ایلام وجود ندارد.

القاصی مهر گفت: امنیت و آرامش مردم استان ایلام خط قرمز ماست و با کسانی که از خط قرمزهای پلیس عدول کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم به شدت برخورد خواهیم کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟