لاستیک‌های احتکار شده در اردبیل کشف شد

سردار هوشنگ حسینی روز پنجشنبه افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی از احتکار لاستیک در پنج نمایندگی فروش لاستیک خودرو اطمینان حاصل کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی قضایی ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس این انباری‌ها اعزام شدند.

وی اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این بازرسی ها یک هزار و ۳۹۵ حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: کارشناسان ارزش لاستیک‌های احتکاری کشف شده را ۹ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی اضافه کرد: با انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد این نمایندگی‌ها یک هزار و ۴۲۲ حلقه لاستیک به ارزش ۹ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال را نیز خارج از شبکه توزیع فروخته‌اند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده برای مسوولان نمایندگی‌های فروش لاستیک این افراد برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

وی گفت: پلیس در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از مخلان اقتصادی و قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟