تعدادی از زندانیان استان بوشهر آزاد می‌شوند

به گزارش رکنا، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات زندانیان استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات زندانیان غیر عمد تلاش و پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشارکت خیرین در کمک به زندانیان خاطرنشان کرد: افراد در حبس به جای اینکه بیرون از زندان باید مشغول کار و خدمات‌رسانی به جامعه، خانواده و استان باشند محبوس هستند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: افرادی که خطا و اشتباه مرتکب شده‌اند که منجر به زندانی شدن آنها شده باید با بهره‌گیری از تعالیم اسلامی خود را اصلاح تا در زمان بازگشت بتوانند برای جامعه و خانواده مفید و فایده باشند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف خصوصاً توسعه امنیت در ایران اسلامی داشته است.

گراوند با اشاره به افزایش کمک‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان با مشارکت خیران در سالگرد شهید سلیمانی ادامه داد: تعدادی از زندانیان استان بوشهر امروز آزاد می‌شوند و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

وی با تقدیر از خدمات اداره‌کل زندان‌های استان بوشهر افزود: خدمات اداره کل زندان استان بوشهر در توجه به حل مشکلات خانواده زندانیان نیازمند در خور تحسین است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟