انهدام باند7 نفره سارقان مغازه در زابل

به گزارش رکنا، احمد ثمره حسینی  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح حوزه کلانتری 12شهرستان زابل ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کارماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری12 با جمع آوری سرنخ های موجود و با استفاده از شگردهای پلیسی، یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را درمخفیگاهش واقع در یکی از محلات شهر زابل دستگیر کردند.

ثمره حسینی در ادامه بیان کرد: این سارق که پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و به 8 فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهرستان زابل با همدستی 6 نفر از دوستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری دیگر همدستان سارق خاطر نشان کرد : در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش 500 میلیون ریال اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی از شهروندان خواست: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 643601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟