کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق از یک اتوبوس مسافربری در اراک

به گزارش رکنا، محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا ، مأموران این پلیس از تردد یک دستگاه خودروی اتوبوس حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای شهرستان اراک مطلع شدند.

وی بیان داشت: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محور مذکور و افزایش نظارت بر خودروهای عبوری، سرانجام خودروی مورد نظر شناسایی و در عملیاتی از سوی مأموران انتظامی متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه تلویزیون، ۳۳۰۰۰ عدد ماسک بهداشتی، ۱۴ دستگاه مانیتور، یک دستگاه مانیتور اچ‌پی ۱۷ اینچ با پایه، ۱۰ دستگاه کیس اسمپلی، ۲۴۰ عدد باطری شارژی چراغ‌قوه، ۱۲ عدد قلاب ماهی گیری مستعمل، یک دستگاه گیربکس مستعمل پراید، ۸ و نیم کیلوگرم قهوه، تعداد ۲ دستگاه قهوه‌ساز، ۱۰ عدد شامپوی برزیلی، ۲ دستگاه اسپرسوساز برقی و یک عدد تردمیل قاچاق کشف شد.

سلگی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان 2 میلیارد ریال ارزیابی شده است خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف خودروی شوتی حامل لوازم خیاطی قاچاق در زرندیه

وی همچنین گفت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا مأموران یگان امداد شهرستان زرندیه به یک دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به توقیف خودرو در عملیات مأموران پلیس شهرستان اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۲۰ دستگاه مربوط به گلدوزی و بسیاری وسایل مربوط به تزئینات دوزندگی قاچاق کشف شد.

سلگی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این عملیات را در اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در حدود ۳۰۰ میلیون ریال بیان و اظهار داشت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟