دستگیری موبایل قاپ و کشف 8  فقره سرقت در گرگان

به گزارش رکنا،  سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: در پی وقوع سرقت به عنف موبایل از بانوان در گرگان و ایراد خسارت جانی به وسیله سلاح سرد و همچنین ایجاد نارضایتی برای شهروندان، موضوع دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ابتدا از تمامی صحنه های سرقت با حضور کارشناسان بررسی صحنه بازدید کردند که پس از انجام تحقیقات پلیسی و تکمیلی سارق حرفه ای و سابقه دار شناسایی و پس از چندین روز کار اطلاعاتی متهم در اقدامی ضربتی دستگیر شد و در بازرسی به عمل آمده از وی یک قبضه سلاح سرد که در سرقت ها بکارگیری شده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: متهم سابقه دار در تحقیقات تکمیلی پلیس به هشت فقره سرقت به عنف موبایل و منزل اعتراف که تمامی صحنه های سرقت بازسازی شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندانی که با این شگرد و به صورت سلاح سرد و در نقاط پرت و خلوت به صورت سارق تک رو مورد سرقت واقع شده اند به پلیس آگاهی استان واقع در بلوار غدیر مراجعه کنند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

مروتی بیان کرد: شهروندان از تردد در مکان های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟