واژگونی وانت نیسان در بزرگراه آیت ا.. کاشانی

به گزارش رکنا،  در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان باری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله با به صدا در آوردن زنگ ایستگاه 27، ساعت 12:10 ظهر روز گذشته آتش نشانان را به محل حادثه در خیابان آیت اله کاشانی مسیر شرق به غرب، نرسیده به بزرگراه شهید باکری اعزام کرد.
عیسی کیایی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه نیسان حامل بار در مسیر شرق به غرب خیابان آیت اله کاشانی در هنگام حرکت پس از برخورد با جدول حاشیه خیابان به طور کامل واژگون و راننده خودرو باری قبل از رسیدن آتش نشانان توسط افراد عبوری از خودرو خارج شده بود.
کیایی تصریح کرد: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول اقدام به قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین خودرو باری کردند و همزمان گروه دوم با استفاده از یک رشته لوله آبرسانی از آتش سوزی احتمالی جلوگیری کردند.
فرمانده آتش نشانی در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از انتقال خودرو باری توسط جرثقیل به حاشیه امن خیابان و ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل آن به عوامل راهور و پلیس انتظامی با هماهنگی ستاد فرماندهی به ماموریت خود پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

واژگونی نیسان در باکری

واژگونی نیسان در باکری

واژگونی نیسان در باکری

واژگونی نیسان در باکری

کدخبر: 643264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟