30هزار لیتر گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید / توقیف در مبارکه اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ "رضا محمدی"  بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "مبارکه" با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، 2 نفر اقدام به قاچاق گازوئیل می کنند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی های لازم متهمان مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و مشاهده کردند این 2 نفر با یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار به یک گلخانه مراجعه و اقدام به بارگیری گازوئیل قاچاق کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه" ادامه داد: این 2 نفر، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را در کامیون بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مرزهای شرقی کشور را داشتند که با اقدام به موقع ماموران خودرو و محموله توقیف شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه راننده و همدست او دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر کشورمان را برای سود بیشتر به دیگر کشورها قاچاق می کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و فعالیت به آنان نخواهد داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟