پایان قدرت نمایی 10 سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور

به گزارش رکنا،  سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر زاهدان و شهرستان های جنوب استان، طی چند عملیات جداگانه و موفقیت آمیز و پس از درگیری یک ساعته با 2 تیم از یک باند قاچاق مواد مخدر ضمن دستگیری 10 سوداگر مرگ در مجموع مقدار یک تن و شصت و یک کیلو و دویست و هفتاد و پنج گرم تریاک را کشف کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها هشت دستگاه سواری پژو و یک دستگاه سواری پراید توقیف و یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

طاهری اضافه کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، طی هفته گذشته 12 سارق مسلح و به عنف در شهرستانهای "زاهدان"، "ایرانشهر"، "زابل"، "سراوان"،" خاش"و "چابهار"دستگیر و 15 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

به گفته وی؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 10دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه نیز به همراه 3 قبضه کلت کمری، 23 فشنگ جنگی و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

متهم به قتل مرد 36 ساله در دام افتاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیشکهر متهم به قتل مرد 36 ساله در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

وی افزود: این قاتل 20 ساله که همسایه مقتول بوده است به دلیل یکسری اختلافات جزئی و پیش پا افتاده با مقتول درگیر و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رسانده و متواری میشود که خوشبختانه با تلاش پلیس دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟