دستگیری 92  متهم خلافکار در اصفهان

مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور ۹۲ متهم را دستگیر و ۱۵ وسیله نقلیه مسروقه را کشف کردند.

به گزارش رکنا، حمیدرضا اکبری اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی، پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع جرائم با رویکرد انتظامی به خصوص در نقاط جرم‌خیز، آلوده و تفرجگاه‌ها و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح کلانتری‌های ۱۱،۱۵ و ۲۸ این فرماندهی طرح ضربتی امنیت محله محور اجرایی شد که این طرح با نتایج بسیار خوبی همراه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان هدف از اجرای این طرح را برخورد با فروشندگان مواد مخدر، دستگیری سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری محکومان غایب و فراری و متهمان تحت تعقیب عنوان کرد و گفت: در این طرح تعداد ۴۵سارق، ۲۲ فروشنده مواد مخدر، ۱۴ معتاد متجاهر و ۱۱ نفر از محکومان غایب و فراری دستگیر شدند.

وی افزود: کشف ۸ تیغه سلاح سرد، توقیف ۲۱ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و کشف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از دیگر نتایج موفق این طرح است.

اکبری با بیان اینکه طرح‌های امنیت محله محور بنا به درخواست شهروندان و بر اساس نیاز و ضرورت در مناطق مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشته می‌شوند، گفت: اجرای طرح‌های مذکور علاوه بر رضایتمندی و خرسندی مردم باعث کاهش جرائم و ارتقای سطح امنیت در شهرستان شده که این روند همچنان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟