سارق تجهیزات خودرو با 44  فقره سرقت در البرز دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه  اظهار داشت که در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو در مناطقی از شهر کرج، بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به تمام کلانتری های سطح حوزه مخابره شد تا اینکه نیروهای کلانتری ۱۲ چمران حین ماموریت یک دستگاه خودروی سرقتی تیبا توقیف کردند و راننده به همراه خودرو برای بررسی بیشتر و انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز منتقل شد.
نادربیگی خاطرنشان کرد: نامبرده در بازجویی های صورت گرفته، در ابتدا منکر سرقت شد اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر چهار فقره سرقت خودرو های سمند، پراید، تیبا و پژو ۲۰۶ و ۴۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در مجموع ۴۴ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطقی از جمله عظیمیه کرج و فردیس و فروش قطعات سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد .
وی در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها افزود: متهم در ساعات خلوت روز و در مکان های کم تردد اقدام به شناسایی و سرقت خودرو های فاقد تجهیزات ایمنی می کرد و با انتقال آنها به حاشیه شهر ، قطعات این خودروها را به سرقت می برد و خودرو را رها می کردکه به فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

نادربیگی افزود : کارآگاهان در ادامه طی تحقیقات گسترده پلیسی مالخر را در یکی از مناطق کرج دستگیر و از وی یک عدد قوطی اسپری اشک آور، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه خودروی پرشیا سرقتی کشف کردند.
وی اظهار داشت : تاکنون ۲۳ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟