آتش سوزی هولناک در 2  گاراژ روستایی در بوکان

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: این حادثه در روستای بیگ اویسی در محور بوکان – سقز روی داد،و پس از اطلاع و تماس مردم از روستا مبنی بر آتش سوزی ، بلافاصله یک تیم از آتش نشانان این سازمان به محل اعزام شدند اما به علت شدت آتش سوزی پس از گذشت دقایقی یک تیم دیگر نیز برای کمک به محل اعزام شدند. آتش سوزی در دو گاراژ روستایی در بوکان

فواد هاشمی افزود: آتش نشانان اعزامی پس از گذشت دقایقی توانستند حریق را خاموش کنند اما متاسفانه در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه تراکتور بصورت کامل در آتش سوخت و به یک خودروی سمند و یک دستگاه سه چرخه نیز آسیب هایی وارد شد.

هاشمی افزود: پس از این حادثه، این بار گاراژی در روستای ترکمانکندی در ۵ کیلومتری غرب بوکان در محور سد شهید کاظمی، طعمه حریق شد که با حضور سریع آتش نشانان و تلاش نیروهای مردمی از گسترش خسارات جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: در این حادثه نیز به یک دستگاه تراکتور، یک دستگاه سه چرخه و دو دستگاه سواری پژو پارس و سمند آسیب جدی وارد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟